En resa.

Jag vill åka till Amsterdam nu! När vi var där i höstas meddelade vi staden: "We'll come back!" Och det löftet måste vi ju hålla. Anledningen till att jag blev så sugen nu var en artikel i Metro igår. Då upptäckte jag att vi hade missat en massa roliga affärer och ställen! Det går att få tag i billiga flygbiljetter med... ja, den staden var härlig och konstig. Soligt väder, roliga affärer med roliga prylar, fina byggnader och en massa "sevärdheter", sexkvarter och miljoner sexbutiker (det var sjuuuuuuuukt vad besatt en stad kan vara så besatt av sex!). Jag vill åka dit med hela gänget. 


Besökte det nya köpcentret i Partille i söndags. Allum. Med ungefär hundratusen till människor som ville se spektaklet. Och ja, det var trångt. Skoj ändå. Köpte skor och hårborste. Samt godis på Godishavet, en väldigt underbar men ack så farlig butik.

Skriv ut och färglägg en tisdag som denna. Oj vad ful.

Påsklov!

För övrigt är det NU som jag borde(nä jag ska) skicka in till högskolor. Fan. Okej, ta tag i det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0