Ångest.

PAAAAAAAAAAAAAAAAANIK på alla val! Det val som jag står inför är ett av de viktigaste - höstens skola. Vad ska jag bli? Ja, jag vet inte. Men till nästa lördag ska det vara klart. Hjälp mig! Nu har jag kommit fram till 4 program som jag ska söka, men aaaah, tveksam till att jag kommer in på dem. Mina betyg är inte fantasiska. För att göra det hela lite enklare för mig... jag kan inte logga in med den pinkod som jag har fått från VHS. Jag satt i telefonkö en halvtimme igår. Så kan jag ändå inte komma in på min sida! Mattheten faller över mig... Men det löser sig.

Igår var jag och hälsade på Anna. Det var trevligt. Vi störde oss på den kvinnliga programledaren i "Du är vad du äter" och blev lite rädda för mat.

Camilla; grattis! Imorgon, då smäller det...

På teve:
Roligt:  My name is Earl
Intressant: Top Model

Onsdagskvällen är min teve-kväll.
Idag är jag ledig och ska åka in en sväng till stan snart. Vill köpa en klänning. En som jag är lite sugen på är en gul från H&M, har beskådat den i flera tidningar nu, och håller med dem - Somrig och fin!


So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0